Disvilup de leture e de scriture in ambients plurilengâi
Contignûts dal laboratori: Disvilup de leture e de scriture in ambients plurilengâi - Prin modul
Docents: Stefania Garlatti Costa - Massimo Garlatti Costa
Tutor di laboratori: Annalisa Galati
- infuartiment des competencis cjapadis sù vie pal laboratori di “Lenghe furlane scrite – I modul” (ûs de lenghe furlane scrite e de grafie uficiâl, ativitâts di analisi e produzion di tescj scrits);
- in cubie o in grups ativitâts, di rielaborazion, traduzion e produzion libare o vuidade di diferentis tipologjiis di tescj daûr dal libri “Lenghe”.
Cul fin di puartâ ducj i corsiscj e lis corsistis a un nivel suficient di competence tal ûs de lenghe furlane tal fevelâ e tal scrivi, e vignarà valutade ancje la pussibilitât di dividi la classe in doi grups daûr des diferentis necessitâts. Il laboratori si sierarà cuntune valutazion individuâl.
Il docent Massimo Garlatti Costa al proponarà 5 oris di laboratori dedeadis a:
- comunicâ la identitât. L’ûs dai mass media tes lenghis mancul pandudis;
- auto rapresentazion e comunicazion esterne;
- l’ûs de lenghe furlane tai media: video educatîfs, video promozionâi, documentaris, fiction, e social media.
In cheste part dal laboratori si viodarà e si analizarà dal materiâl grafic, audio e video.
Contignûts dal laboratori: Disvilup de leture e de scriture in ambients plurilengâi - Secont modul
Docents: Cinzia Petris - Massimo Garlatti Costa
Tutor di laboratori: Serena Martini
- ripàs des principâls regulis di grafie;
- ripàs des regulis gramaticâls di fonde (pronons, formis verbâls);
- aprofondiment des formis dal pronon;
- aprofondiment des formis dal verp;
- lis preposizions.
Lis lezions a vignaran fatis in forme laboratoriâl li che si lavorarà une vore su tescj cun esercitazions scritis e vignaran fatis riflession sul plurilinguisim. Il program al podarà jessi cambiât daûr des dibisugnis e dal nivel dai corsiscj.
Il docent Massimo Garlatti Costa al proponarà 5 oris di laboratori dedeadis a:
- comunicâ la identitât. L’ûs dai mass media tes lenghis mancul pandudis;
- auto rapresentazion e comunicazion esterne;
- l’ûs de lenghe furlane tai media: video educatîfs, video promozionâi, documentaris, fiction, e social media.
In cheste part dal laboratori si viodarà e si analizarà dal materiâl grafic, audio e video.